Jak na sexy břicho? Vyzkoušejte tuto 30 denní výzvu!

Máte problémy s tvarem svého břicha? Stále sníte o tom, že máte 6 pack? Máme pro vás řešení! Vsadíme se, že jste už určitě slyšeli o planku? Mnoho lidí podceňuje efektivitu tohoto cvičení.

Na rozdíl od dřepů nebo kliků, které jsou častější v cardio cvičeních, plank je statické cvičení. Tato skutečnost však neznamená, že je jednodušší. Při planku totiž pracuje mnohem více svalů, přičemž hlavní důraz je kladen na horní část těla.

Takzvané korzetové svaly jsou z velké části procvičovány, když jste právě v poloze prkna. Může se to zdát snadné, ale důvěřujte nám, že toto jediné cvičení vás zapotí víc než sto dřepů. Jde o to, že vaše svaly jsou stále napjaté během statického cvičení.

Tímto způsobem se stanou Vaše svaly silnějšími v kratším časovém období.

No a dnes Vás chceme vyzvat – Tato výzva bude trvat 30 dní, takže úkoly budou rozděleny do 4 týdnů. Pojďme na to!

1. Týden

Snažte se udržet v pozici prkna po dobu nejméně 30 sekund. Dobu držení těla v pozici prkna můžete navýšit na 60 sekund, pokud by se vám to zdálo příliš jednoduché.

2. Týden

Přidejte dalších 30 vteřin na čas, který jste již drželi v prvním týdnu.

3. Týden

4. Týden

5 KOMENTÁŘE

    • Já bych přidala každý týden dalších 30 vteřin, 150 vteřin není nic moc, je možné vydržet i déle, chce to tréning. Škoda, že sem se nedá vložit příloha, poslala bych 30 denní plán na břicho. Začíná se od deseti sekund a každý den se přidává po několika sekundách, třeba 4s. Jsou tam i sedy lehy. Poslední den se cvičí 130 sedulehů, pak 120 sekund prkno a pak zase 130 sedulehů.

  1. Blbost jak mraky. Prkno uz cvicim 3 mesice 2 x dene po 7 minutach. A bricho nic. Drina jak prase a houno. Mnohem ucinejsi je obycejna uprava jidelnicku. Po mesici zvisovani davek jsem skoncil na 7 min. Rano vecer

Zanech stopu

Please enter your comment!
Please enter your name here