Jak na sexy břicho? Vyzkoušejte tuto 30 denní výzvu!

Máte problémy s tvarem svého břicha? Stále sníte o tom, že máte 6 pack? Máme pro vás řešení! Vsadíme se, že jste už určitě slyšeli o planku? Mnoho lidí podceňuje efektivitu tohoto cvičení.

Na rozdíl od dřepů nebo kliků, které jsou častější v cardio cvičeních, plank je statické cvičení. Tato skutečnost však neznamená, že je jednodušší. Při planku totiž pracuje mnohem více svalů, přičemž hlavní důraz je kladen na horní část těla.

Takzvané korzetové svaly jsou z velké části procvičovány, když jste právě v poloze prkna. Může se to zdát snadné, ale důvěřujte nám, že toto jediné cvičení vás zapotí víc než sto dřepů. Jde o to, že vaše svaly jsou stále napjaté během statického cvičení.

Tímto způsobem se stanou Vaše svaly silnějšími v kratším časovém období.

No a dnes Vás chceme vyzvat – Tato výzva bude trvat 30 dní, takže úkoly budou rozděleny do 4 týdnů. Pojďme na to!

1. Týden

Snažte se udržet v pozici prkna po dobu nejméně 30 sekund. Dobu držení těla v pozici prkna můžete navýšit na 60 sekund, pokud by se vám to zdálo příliš jednoduché.

2. Týden

Přidejte dalších 30 vteřin na čas, který jste již drželi v prvním týdnu.

3. Týden

4. Týden

14 KOMENTÁŘE

  1. Blbost jak mraky. Prkno uz cvicim 3 mesice 2 x dene po 7 minutach. A bricho nic. Drina jak prase a houno. Mnohem ucinejsi je obycejna uprava jidelnicku. Po mesici zvisovani davek jsem skoncil na 7 min. Rano vecer

  2. Upraviť životosprávu a zaviesť normálny aktívny zdravý a pravidelný sex aspoň 3x do týždňa a spáli sa viac kalórii ako toto a zdravšia je aj myseľ.

  3. podle mna je to blbost nebo klamna informacia. Ja som skušal z manželkou tento cvik na mesiac a ona začinala na 20sek. a ja na 1min. Každy 3 den prestavka. Začaly sme z tym že prvy tyžden sme pridavaly 10sek. a ostatne sme pridavaly po 30sek. Manželka skončila na 4min.a ja na 5min. samozrejme po 2 seriach. Ona sa len citila trochu lepšie a žiadne ine vysledky a ja som zazrel neake tie drobne počiatky buchtičiek.Jedine čo som dosiahol bolo uznanie vydrže v posilovni.

    • Vy si myslite, že zacvičíte 2serie a stane sa zázrak..začínate na 20s..2dni, potom 30s…2dni atd..samozrejme aj viac ak nieste začiatočník.. tak si to vyskúšajte po 5seriach každý 7mi deň prestávka a potom sem napiste
      Za mna super

Zanech stopu

Please enter your comment!
Please enter your name here